Crash Bandicoot 4: It’s About Time is het vervolg waar je op hebt gewacht sinds Warped

Of je Crash Bandicoot 3: Warped al in 1998 hebt voltooid of als onderdeel van de geremasterde N. Sane Trilogy, dit is een moment waar je lang op hebt gewacht. De originele trilogie van Crash krijgt eindelijk een vervolg. Crash Bandicoot 4: It’s About Time is meer dan alleen een statement over geduldig wachten tot deze game bestaat, het is ook een intentieverklaring. Nieuwe ontwikkelaar Toys for Bob wil iets creëren dat onze liefde voor het verleden weerspiegelt en ervoor zorgt dat het ook niet als een overblijfsel uit die tijd voelt.

Co-hoofd bij Toys for Bob en chief creative officer Paul Yan vat het doel van zijn team samen met dit platformavontuur en vertelt GamesRadar: “Dit is een echt vervolg op de originele drie games die zijn ontwikkeld door Naughty Dog. We willen teruggaan naar de bron, waar het allemaal het hoogtepunt in de hele serie begon, zowel kritisch als commercieel, en daar vandaan voortkomen. “

Crash 4 keert daar letterlijk naar terug en neemt de drie slechteriken van Warped op, Dr. Neo Cortex, Dr. N. Tropy en Uka-Uka terwijl ze erin slagen zichzelf te bevrijden van de planeet waarop ze zijn gestrand en in daarbij een gat scheuren in het ruimte-tijd continuüm. Weet je, typisch slechte dingen. Dit betekent dat Crash en Coco deze puinhoop moeten oplossen, en dat betekent dat de vier Quantum Masks die ruimte en tijd bij elkaar hielden, herenigd moesten worden.

Wat nog belangrijker is, het betekent ook dat we teruggaan naar de originele stijl van precisieplatforming van Crash. Vroege beelden laten zien hoe goed speelgoed Toys for Bob heeft gedaan om die stijl van gameplay uit de originele trilogie te heroveren, met Crash en Coco (Yan bevestigt ons dat je op elk moment tijdens het spel tussen beide personages kunt schakelen) door over platforms te springen , door vijanden heen tollend en lafhartige eindbazen aan te nemen in levels die er waardig uitzien als vervolg op de originele trilogie.

DealsTracker
Logo