Intratuin

Intratuin: de groene belevenis
Iedereen heeft groen nodig! Wie je ook bent, waar je ook woont. Of je nu wel of geen groene vingers hebt. Bij Intratuin begrijpen we wat groen met en voor mensen doet. We zijn er de hele dag mee bezig, weten er heel veel over en willen dat graag met iedereen delen.
Als tuincentrum en als sfeerwinkel maakt Intratuin winkelen voor huis, tuin, terras en dier tot een plezierige en inspirerende vrijetijdsbesteding. Kleurrijk, sfeervol, praktisch en gastvrij. En we bieden altijd iets extra’s: inspiratie, stylingtips, speciale acties en creatieve workshops die onze klanten keer op keer op nieuwe tuin- en woonideeën brengen.

  • Alles
  • Aanbiedingen
  • Kortingscode
  • Sales
  • Verlopen

Energie en inspiratie
De natuur is een onuitputtelijke bron van leven die de mensheid al eeuwenlang richting geeft, blij maakt, heelt, energie en rust geeft en de creativiteit prikkelt en stimuleert! Sterker nog: we vinden er geluk!
Het is onze missie klanten te inspireren om te genieten van de mooie elementen uit de natuur en van huis en tuin een thuis te maken waar je energie opdoet, warmte vindt en gelukkig bent. Wij willen dé plek zijn die inspireert om huis en tuin op te fleuren, waar je je liefde en passie voor de natuur en ‘lekker leven’ deelt en verder ontwikkelt..

Het Intratuingevoel
Intratuin is veel meer dan een tuincentrum. Het is een inspirerende plek om nieuwe ideeën op te doen. Warm, levendig en groen: dat is het basisgevoel van Intratuin. Voelbaar aanwezig op elke locatie en in iedere communicatie-uiting. Onze vestigingen hebben een uniforme huisstijl, routing en indeling van de afdelingen. Tegelijkertijd is er oog en ruimte voor lokale verschillen wat iedere winkel weer uniek maakt. Dit maakt winkelen bij Intratuin een verrassende en vertrouwde ervaring. Maar daarmee is het Intratuingevoel nog niet compleet. Want een hele belangrijke rol spelen onze winkelmedewerkers. Zij zijn hét visitekaartje van Intratuin. Zij worden dan ook met zorg geselecteerd.

Intratuin feiten en cijfers

In 1980 sloegen tien zelfstandige Nederlandse tuincentra de handen ineen. Ze besloten om hun inkoopkracht te bundelen en samen de markt op te gaan. En gingen gezamenlijk verder onder de naam Intratuin. Van daaruit is Intratuin doorgegroeid naar alles wat te maken heeft met binnen- en buitensfeer. Maar groen is en blijft de kern van Intratuin en dat voel je in alles.
Met een marktaandeel van 30 procent binnen de tuincentra en 9 procent in de gehele tuinbranche mag Intratuin zich in Nederland marktleider noemen. Daar zijn we natuurlijk ongelofelijk trots op.
Ook in België en Duitsland openen we steeds meer nieuwe winkels. Op dit moment heeft Intratuin in totaal 60 vestigingen, waarvan 52 in Nederland, 5 in België en 3 in Duitsland.
Bijna alle Nederlanders (97 %) kennen Intratuin of hebben van ons gehoord. De spontane naamsbekendheid is 40 % en onze trouwe klanten waarderen ons al jarenlang met een 8 als gemiddeld rapportcijfer.
Alle Intratuinvestigingen beslaan tezamen zo’n 464.000 m2 ofwel zo’n 93 voetbalvelden. Op dit oppervlak werken meer dan 3.300 medewerkers, die in totaal zo’n 80.000 verschillende artikelen verkopen aan 12.500.000 klanten.
Een deel van de producten behoort tot de eigen lijn. Oorspronkelijk bestond het Intratuinmerk alleen uit tuinartikelen, maar inmiddels is de collectie uitgebreid met o.a. binnen- en buitenplanten, tuinmeubelen, woonaccessoires, diervoeders, grondproducten en kerstartikelen. Het huismerk garandeert kwaliteit en versterkt de herkenbaarheid. Dit draagt bij aan het vertrouwen van de consument.

Zoek je misschien:

Meld nu aan voor de DealsAlert!

Vul hier je email:

Geen zorgen! Wij spammen niet! En je kan elk moment uitschrijven

DealsTracker
Logo